Vi finns här för dig!


Bläddra gärna och se om du kan hitta svaret på det du undrar över bland våra vanligaste frågor. Du är givetvis varmt välkommen att kontakta oss. 

 

imagedgqp.png

020 - 47 47 48

Vi är alltid glada att prata med dig.

 

image9a4eb.png

kundservice@vesteralens.se

Varmt välkommen att maila oss.

Min sida


Tyvärr är Min sida ur funktion tillfälligt, så om du vill göra ändringar i ditt abonnemang, hjälper kundtjänst gärna till.

Ta kontakt via telefon eller mejl!

Kundfördelar

Som abonnemangskund hos oss, får du en mängd fördelar.

  • Fantastisk kundtjänst
    Vårt mål är att ha Sveriges nöjdaste kunder och vår fantastiska kundtjänst finns till, för att stöda detta mål. Vi har korta väntetider och kunnig personal.
  • Gratis bonusprodukter
    Som kund hos oss, samlar du automatiskt bonuspoäng. Med poängen kan du beställa gratis bonusprodukter. Läs mer om vårt bonusprogram
  • Fri frakt
    Du behöver inte besöka ett postomboud med oss. Vi skickar dina produkter hem och du behöver aldrig betala för frakt.
  • Ett skräddarsytt abonnemang
    Du kan alltid anpassa intervallerna i leveranser så att det passar dig perfekt eller pausa om du kanske ska iväg på resa. 

Ånger- och returrätt


Du har 14 dagars ångerrätt från det att du har tagit emot varan. Om du utövar din ångerrätt ska du senast inom 14 dagar skicka tillbaka obruten och felfri produkt till oss.

Vid retur betalar du som kund frakten, du väger paketet och applicerar porto utefter vikt på paketet. Paketet skall vara obrutet och även innehålla fakturan så vi ser att returen kommer ifrån dig. 

Paketet återsänds till följande adress: 

Vesterålens Naturprodukter AB 
Box 4018
461 04 Trollhättan 

Frågor och svar
Här hittar du svaren på dom vanligaste frågorna från våra kunder.
  • Hur lång är leveranstiden?

    Nya beställningar, både singelköp och abonnemang levereras normalt 2-5 arbetsdagar efter lagd order. 

    Abonnemang levereras sedan efter vald leveransintervall. 

  • Vad är uppsägningstiden?

    Hos Vesterålen's har du ingen uppsägningstid eller bindningstid på löpande abonnemang. 

  • Kan jag pausa mitt abonnemang?

    Har du kanske för mycket hemma? Eller ska du kanske resa bort ett tag? 

    Inga problem, du kan när som helst pausa ditt abonnemang hos oss. Kontakta kundtjänst så hjälper vi dig. 

  • Vad kostar frakten?

    Alla abonnemang är alltid fraktfria hos oss. Även enkelköp över 500kr är fraktfria.

    Enkelköp under 500kr tillkommer frakt med 39kr. 

  • Hur betalar jag?

    Alla priser som visas är inkl moms. 

    Faktura sänds med din leverans och du har 25 dagar att betala från fakturadatum. 

  • Hur gör jag om jag ångrat mitt köp?

    Vi följer distanshandelslagen vilket innebär att du har 14 dagars ångerrätt från det att du har tagit emot varan. Om du utövar din ångerrätt ska du senast inom 14 dagar skicka tillbaka obruten och felfri produkt till oss.

    Återbetalning av det belopp som du har betalat kommer att ske inom 14 dagar från den dag kundservice tog emot ditt meddelande om att avtalet frånträtts. Återbetalning kommer att ske till ditt bankkonto.

    För mer information läs våra köpvillkor här

     

  • Kan jag äta Omega-3?

    Vår kropp är beroende av omega-3, eftersom vi inte själv kan producera fleromättade fettsyror behöver vi tillsätta dom via kosten. Antingen via mat eller i form av ett kosttillskott. Dom allra flesta kan äta ett Omega-3 tillskott utan problem. 

    Om du tar en blodtunnande medicin bör du dock rådfråga din läkare innan du tar större doser av omega-3-fettsyror. 

Prenumerera på vårt nyhetsbrev

Vi respekterar dina uppgifter och delar aldrig dom med någon annan. Läs mer här.